.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سکونت یک سوم مازنی ها در محلات بافت فرسوده

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان مازندران گفت: یک سوم مردم شهرهای مازندران در محلات بافت فرسوده ساکن هستند.


به گزارش
شمال نیوز به نقل از فارس، مهدی حدادیان ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران در محل شرکت عمران سازان استان مازندران برگزار شد، اظهار داشت: حل مشکلات بافت فرسوده در مازندران تنها با اختصاص اعتبارات ملی و استانی امکان‌پذیر است.
وی تصریح کرد: تهیه طرح بهسازی و نوسازی برای تمام شهرهای استان مازندران با استفاده از بودجه ملی و کمک شهرداری‌های استان، امکان‌پذیر است.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان مازندران یکی از راه‌های تشویق مردم در احیای مجدد بافت فرسوده در استان را ارائه خدمات مناسب نظام مهندسی عنوان کرد.
این مسئول اضافه کرد: گزارش‌های دریافتی از مردم در برخی از شهرداری‌های استان از اعمال ماده 16 قانون ساماندهی بافت فرسوده مبنی بر تخفیف 50 درصدی عوارض صدور پروانه و تراکم ساخت خودداری می‌کنند.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان مازندران با اعلام اینکه یک سوم مازندرانی‌ها در بافت فرسوده ساکن هستند، بیان داشت: 14 درصد مساحت شهرهای استان در بافت فرسوده قرار گرفت.
وی با اعلام اینکه بیش از 4 هزار و 700 هکتار مساحت مازندران را بافت فرسوده تشکیل می‌دهند، یادآور شد: براساس برنامه پنج ساله دولت سالانه باید 10 درصد مساحت فرسوده مازندران احیا شود.
حدادیان با بیان اینکه احیای بافت فرسوده تنها با فرهنگ سازی و مشارکت عامه مردم امکان‌پذیر است، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی به عنوان بازوان توانمند دولت برای احیای بافت فرسوده همت کند.
مدیرعامل شرکت عمران سازان مسکن مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح شهرستان آمل اذعان داشت: مردم این شهر برای احیای بافت فرسوده همکاری مناسبی با بخش خصوصی و دست اندرکاران احیای بافت فرسدوه داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.